Getest: Gelish nails!

Iets wat bij mij nooit fatsoenlijk lukt, is mijn nagels mooi egaal lakken. Ik heb er zo’n hekel aan. Dan ben je al een kwartier  je nagels aan het lakken; een base coat, de kleur daarna nog de top coat.  Een half uur moet je ze dan nog laten drogen en dan zijn ze nog niet uitgehard. Je steekt er zoveel tijd in en dan gaat het toch altijd mis (met de nadruk op ‘altijd’!).  Oftewel smeert de nagellak nooit egaal uit over mijn nagels. Oftewel stoot ik overal tegen voordat de nagellak droog is. Want ik kan niet zo lang stilzitten wachten totdat het droog is. Zodat ik uiteindelijk opnieuw kan beginnen. Je hoort het wel. Het is bij mij altijd miserie!

Daarom dat ik vorige week iets nieuw geprobeerd heb, Gelish nagels! Het is iets tussen gewone nagellak en gel nagels in. Het resultaat is echt zalig (lees: verbluffend)! Ik heb voor rode nagels gekozen. Dit is echt een mooie kleur in het tussenseizoen als je nooit op voorhand weet of de zon zal schijnen. Nagellak op zich geeft sowieso al een mooie en frisse toets aan je outfit.

fotograaf: Sofie Kaers

Voordelen:

  • deze nagels blijven drie weken
  • je kan ze er niet afdoen met remover
  • stevig: ze gaan niet kapot als je ergens tegen stoot
  • het blijft altijd mooi glanzen

 

Nadelen:

  • ze groeien verder samen met je gewone nagels
  • je moet ze wel laten verwijderen in het schoonheidssalon

 

In welke kleur zou jij je nagels willen laten lakken?

♥  Britt