BikinIbiza

Bikini Ibiza heb ontdekt toen ik in Curaçao aan het shoppen was in een winkeltje op Mambo Beach. Ik was er zo verliefd op. Het was echt prachtig maar ook prijzig. Ik heb toen besloten om het te laten hangen. Daarna was ik in St. Tropez op het strand aan het winkelen en daar lag het weer. Ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd. En als ik iets in mijn hoofd heb, ga ik ervoor!

Bikini Ibiza heeft twee verschillende collecties, black and white. Het zijn dan witte of zwarte bikini’s (duh!) met allerlei tierlantijntjes op, zoals strikjes, bedeltjes,… Ik vind ze echt prachtig maar ik zou wel schrik hebben om ermee te gaan zwemmen. Wie weet verlies je dan de helft van de versiering. De verkoopster van de winkel vertelde me dat dit niet zou gebeuren maar dat zijn natuurlijk verkooppraatjes. Je kan ook een bikini bestellen naar je eigen wensen. Je kan dan de kleur en alles zelf kiezen. Er is ook een collectie voor onze kleine meisjes. Maar het schattigste en mooiste van al is de bikinilijn voor als je gaat trouwen (allemaal in koor: ooohhhh!).

Black label

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

White label

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mini label

 

 

 

 

 

 

 

Yes I do

Welke collectie of bikini van Bikinibiza vind jij de leukste?

♥  Britt