ProNails

Vorig weekend was het totale uitverkoop in het magazijn van ProNails in Schoten omdat ze gaan verhuizen. Alles was aan 70%, de moeite waard dus. Ik wilde eigenlijk shattered nailpolish gaan halen, zoals OPI heeft. Maar die waren allemaal al weg. Ik ben natuurlijk niet met lege handen naar huis gegaan. Dit was mijn vondst.

1. ProNails Polish Corrector Pen – 3 ml

3. ProNails Nail Polish – 15 ml: parelmoer goud

2. ProNails Nail Polish 237 – 15 ml

4. ProNails Nail Polish – 15 ml: parelmoer blauw

5. Active Hardener: maakt de nagels sterker en harder. Ik heb graag lange en verzorgde nagels zonder dat ze afbreken.

Ik heb ook nog een UV lamp gekocht. Zodat ik niet eeuwig moet wachten tot de lak droog is want daar heb ik een hekel aan. Ik heb nog niets getest. Dat komt nog. Ik houd jullie op de hoogte!

♥ Britt