De examenperiode is begonnen!

Het is vandaag maandag 4 juni. De start van de examens is gegeven! Ik had vandaag mijn eerste examen, namelijk sociaal zekerheidsrecht. Het ging best goed, maar ik ben altijd als laatste nog aan het werken aan het examen. Ik hoop maar dat de laatste de beste zullen zijn.

Altijd tijdens de examens heb ik nood aan verandering. Geen al te grote veranderingen, meestal komen ze tot uiting in mijn kamer. Ik herorganiseer alles of ik ruim mijn kasten uit of,…. Mijn missie voor deze examenperiode is de wand achter mijn bed helemaal volhangen met kaders. Er hangen al enkele op. Maar het moet volhangen en ik wil meer persoonlijk foto’s hangen. Je ziet op de foto dat er toch nog wel veel plaats is. Daarom heb ik vandaag al wat kaders gekocht. Ik hoop jullie binnen een paar weken (na de examens) het resultaat te laten zien.

– 2 canvassen van Audry Hepburn

– canvas van Elvis (The king, yeah!)

– canvas van Niek en mij (2 jaar geleden: de eerste foto van ons als koppel!)

– Shhh poster (Ikea) gekregen van mijn neef Laurent

♥ Britt