Vakaaaaantie!

Vakaaaantieee! Dus alles kan nu rustig op het gemakje. Ik heb deze morgen van een lekker ontbijtje kunnen genieten. Ik heb yoghurt gegeten met verse aardbeitjes en rietsuiker en een heerlijke frappuccino van starbucks.

 

Daarna heb ik heel lang televisie gekeken. Het was op Vijftv weer een herhaling van Gossip Girl dus dat was ook weer leuk om nog eens te bekijken. Ook alle programma’s die ik heb opgenomen tijdens de examens heb ik eindelijk kunnen bekijken. Hollands next topmodel was er eentje van. Ik ben weer helemaal bij. Mijn top 3 blijft toch Tamara, Elise en Michelle. Maar ik weet nog niet in welke volgorde. Ik ben benieuwd vanavond naar de volgende aflevering vanavond. En dan is er ook nog Coyote Ugly. Dat is echt een zalige film. Ik heb hem op DVD en ik heb zelfs de cd met soundtracks. Met deze film heeft mijn papa mij kennis laten maken met country. Vanaf toen was ik dol op de typische muziek van the states.

 

Tijdens het surfen kwam ik ook nog deze zalige foto tegen. Het is een variant op de Christian Louboutin schoenen, maar dan met nagellak. Echt geweldig! De bovenkant van de nagels wordt dan gewoon zwart gelakt en de onderkant wordt rood gelakt.

 

In de namiddag ben ik naar de braderij in Mol geweest. Daar heb ik geshopt wat ik al even op het oog had. Ik heb roze sneakers met sleehak gekocht bij BE Shoes en bij Mollywood heb ik een T-shirt gekocht met het opschrift: ‘be yourself everyone else is already taken’. Echt een goed motto! De foto’s komen later nog wel!

 

♥ Britt