Getest: the glitter nail

Wat ik echt super leuk vind, is al mijn vingernagels in een verschillende kleur lakken. Maar dat doet me altijd zo denken aan Pipi Langkous of een clown ofzo. Het is een beetje te veel van het goede als je tinten kiest die té ver uit elkaar liggen. Daarom heb je nu een leuke variant, namelijk ‘the glitter nail’. Hierbij lak je alle nagels in dezelfde kleur buiten één vingernagel aan elke hand lak je met glitter. De glitternagels zijn meestal je ringvingers of middelvingers. Maar dat kan je natuurlijk zelf kiezen. Ik heb gekozen voor de zwarte nagellak van Gosh (nero staat op het flesje). Voor de glitternagel heb ik gekozen voor de goudachtige kleur van ProNails (n. 198). Hieronder vind je foto’s van voorbeelden en van wat ik er heb gemaakt.

♥ Britt

Wat ik ervan bakte!

 

Andere voorbeelden