het bikini dieet van Victoria’s Secret

De zomer is bezig en iedereen wilt wel een prachtig gestroomlijnd lichaam. Dan denken we allemaal spontaan aan de lichamen van de Victoria’s Secret Angels. Ze zien er altijd stralend uit met hun prachtige platte buik en lange benen. Ik geef toe dat ik er best wel een beetje jaloers op ben. Hier kom je te weten hoe zij diëten. Het is eigenlijk een bikini dieet by photoshop. Geloof het of niet, bij Victoria’s Secret photoshoppen ze ook! Ik zocht een paar beelden op het internet en heel mijn idee van hun prachtlichamen viel in duigen. Victoria’s Secret Angels zijn ook maar normaal. Ze worden enkel langs alle kanten gephotoshopt en nog niet zo’n klein beetje. Het geeft een illusie van prachtlichamen. Lichamen waar ik alleen maar van kan dromen. Maar met al dat photoshoppen worden ook veel fouten gemaakt en zo wordt het ontdekt. Ze gaan soms te extreem. Ze zijn soms te enhtousiast. Dat zie je duidelijk in de onderstaande beelden van Candice Swanepoel. Op het eerste beeld is haar arm is beetje verkeerd afgewerkt. Het lijkt of er een stuk uit is. Bij de tweede worden de plooien in haar zij worden telkens mooi bijgewerkt. Op de laatste kan ze nooit zo zitten. Ik heb het zelf uitgeprobeerd. Ze zit met haar twee enkels op elkaar maar haar één knie ligt op een heel andere plaats als haar andere. Het is totaal onmogelijk om zo te zitten.

Niet heel mijn illusie is in duigen gevallen want remember the fashionshows. Daar kunnen ze niet photoshoppen en daar zien ze er nog altijd goed uit. Ik kan niet wachten tot de volgende show in November/December.

♥ Britt