my confession.

Het zijn geen confessions of a shopaholic of confessions of a teenage drama queen. Het zijn mijn confessions ten opzichte van jullie, mijn touwe lezers. Ik ben niet helemaal eerlijk tegen jullie geweest. De afgelope maand waren mijn blogposts niet zo accuraat. Dit komt omdat merendeel omdat ze op voorhand gemaakt waren. Want ik ben een maand op vakantie geweest, maar ik wilde jullie niet helemaal in de steek laten. Maar nu ben ik terug thuis en kan ik jullie laten mee genieten van mijn avonturen.

Terwijl jullie de voorbije maand in het regenachtige en koude België zaten, zat ik in het hete Amerika. Ik zat voor de eerste keer in het Noord- Oosten van Amerika. Wat voor mij totaal iets nieuws was. Ik ben al wel in het Zuid-Oosten geweest zoals Florida (Miami, Orlando, Key West, Daytona,…) en in het Westen (LA, Las Vegas, Grand Canyon, Bryce Canyon, Phoenix, Denver, Aspen,…). Maar we wilden dit jaar eens wat anders doen. We zaten gedurende 3 weken in een huis in Annapolis in de staat Maryland. Van daaruit gingen we naar de zee, Washington D.C en veel shoppen! De laatste week was eigenlijk eerder een citytrip naar New York. We hadden daar zeven dagen de tijd om alles te gaan bezichtigen. Ik ben blij dat we dat het laatst hadden gedaan want we hadden toen geen last meer van het tijdsverschil. We hadden daar een tijdsverschil van 6 uur.

 

Ik ga jullie deze maand laten mee genieten van mijn vakantie met toffe, grappige en sappige verhalen en veel foto’s. Ik hoop dat jullie de vorige maand toch leuke blogposts van me hebben kunnen lezen, maar nu kan ik er weer volle bak invliegen. I was living the american dream. Maar nu moet ik dan weer wakker worden.

♥ Britt