must see fashion.

Hier komt een bijeenraapsel (als dat nog geen woord was, is het er nu wel één) van dingen die ik op het internet vond de voorbije week.

Na een goed gevulde zomer is het altijd uitkijken naar de gezellige kerstmaand, December. De herfstmaanden mogen ze voor mij overslaan. Dat zijn zo’n vervelende maanden met wisselvallig weer en je weet nooit wat je moet aandoen. Maar December is niet alleen de kerstmaand, maar ook de maand van de Victoria’s Secret Fashion Show! Ik kijk al uit naar de nieuwe lingerieshow vol glamour, glitter en goed getrainde modellen.


Dit trok heel erg mijn aandacht! Ik vind het raar en prachtig tegelijk. Het is de skeleton dress van de Nederlandse ontwerpster Iris van Herpen. Zij heeft die  jurk gemaakt uit kunststof . Het is geprint in 3D. Dat is een nieuwe techniek die heel erg in de lift zit. Ze kwam op het idee doordat ze vaak gaat parachutespringen. Voor haar beeldt het de vrije val uit. Zij heeft een heel aparte visie over mode. Volgens haar gaat dat zo evolueren dat de mensen misschien geen materie meer gaan dragen. Het zouden eerder projecties worden of water. Wie weet…

Dit is een zwarte suède Christian Louboutin pumps met een omgekeerde Eiffeltoren als hak. Ik weet niet of het handig is om op te lopen, maar het ziet er zeker fantastisch uit. Al is het maar om in de kast te zetten.

 

 

 

 

 

Hier zie je twee guardians of fashion. Ze poseerden als nooit tevoren. De foto werd vrijgegeven tijdens de New York Fashion Week en is natuurlijk het werk van een goed photoshopper. Karl Lagerfeld draagt altijd een zwarte zonnebril, maar één met spikes is toch wel bijzonder. Anna Wintour is een gedistingeerd stijlicoon. Zij zou nooit haar middelvinger tonen.

♥ Britt