I’ve got pranked in NYC.

I’ve got pranked in NYC!  Ik zat als nietsvermoedende toerist op de tribune op Times Square. Ineens komt er iemand met bodyguards en veel paparazzi langs. Iedereen begint spontaan te klappen en wilt met hen op de foto. Er waren veel speculaties over zijn identiteit. Niemand wist eigenlijk wie hij precies was. Sommigen zeiden dat hij een zanger was. Van anderen hoorde ik dat hij de nieuwe acteur van Spiderman zou zijn. Hoe dan ook ik dacht bij mezelf ik krijg deze kans nooit meer. Ik ga op de foto met hem. Ik zal daarna wel zien wie hij echt is. Dus ik rende met mijn papa van de tribune en ging op de foto met hem.

Op een dag toen ik lui in de zetel zat, belde mijn nicht naar mij. Ze begon te brullen aan de telefoon en héél hard te lachen. Ik snapte het eerst niet goed wat ze bedoelde. Maar ze had mij herkend in een filmpje. Dus ik zei: Oké stuur het maar eens door dan bekijk ik het wel eens. Nu blijkt het dat die man op Times Square heel New York bedot had. Het is een gewone college student die even wilde proeven van de faam, namelijk Brett Cohen. Hij huurde zijn vrienden in als bodyguards en paparazzi. Zo deed hij alsof hij een beroemdheid was en iedereen trapte erin.

Het filmpje staat hieronder. Ik kom in beeld rond 3 minuten en 30 seconden. Je kan niet zo goed zien dat ik het ben, maar mijn papa is wel goed te zien. Hij is de man met de witte T-shirt die de foto neemt. Het was echt wel een hilarische gebeurtenis!

New York – Where everything is possible!

♥ Britt