Labellov!

Labellov is een event voor echte vintage-lovers!  Ik ben donderdag naar de eerste dag van de tweede editie geweest. Het is een echte must-see. Er staan kasten vol met de meest glimmende juwelen van Chanel en Dior, sjaaltjes van Hermès, tassen van YSL en nog veel meer moois! Ook tref je een grote variëteit aan vintage design en collectibles. Daarnaast kan je je man ook meenemen want zij kunnen genieten van de classic cars die er uitgestald staan.

Ik werd aangesproken door Belmodo tv om de ‘Le madame’ van Delvaux te winnen. Die kans heb ik niet laten liggen want het is een super mooie baby roze handtas. Je kan me helpen om deze te winnen door op Facebook naar Belmodo tv te gaan en te stemmen op mijn foto. Ik zal de link nog op de facebook pagina van StreetCollection zetten. Alvast bedankt lieve fashionista’s!

Dat alles gaat door in Antwerpen in de garage Beerens. Als je niet kunt gaan morgen, kan je hieronder de sfeer een beetje opsnuiven.

♥ Britt